piątek, 23 maja 2014

Wstęp

Cześć ! :) Założyłam tego bloga , ponieważ chciałabym "zarazić" was moją pasją - karate tradycyjnym :) Mam 14 lat i od 2010 roku należę do "Klubu Karate Shotokan Kachi" (Łódź). Rozpoczęcie treningów było najlepszą rzeczą jaką mogłam zrobić. Moja przygoda z tym sportem zaczęła się kiedy trener przyszedł do mojej szkoły ,aby się "zareklamować". Obecnie posiadam 5 kyu (niebieski pas), kilka medali i wiele wspaniałych doświadczeń. Poznałam tam naprawdę cudownych ludzi. Jesteśmy jak jedna wielka rodzina - poświęcamy nasze życie właśnie tej sztuce walki. Mój sensei jest osobą tak wyjątkową ,że napiszę o nim w oddzielnym poście :) Dodam, że trenuję 5 razy w tygodniu. W tym blogu pragnę przybliżyć wam życie w "Kachi" i ciągłe dążenie do doskonałości. Będę posługiwać się również japońskimi zwrotami ,ale postaram się je dobrze tłumaczyć (słowniczek obok*). Mam nadzieję ,że uda mi się wprowadzić was w świat nastolatki zakochanej w karate :)
P.S. Jako iż blog nie jest poświęcony mojej osobie wolałabym pozostać anonimowa (przynajmniej narazie) :)

*nie jest to dokładne tłumaczenie :)

1 komentarz: