środa, 25 marca 2015

Okręgowa Liga Karate Tradycyjnego - Zgierz - 14.03.2015r.

Czesc!
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o zawodach, które odbyły się 14.03.2015r. w Zgierzu. :)
Mój klub wystawił sporą, bo 25 osobową grupę zawodników. Część z nich startowała w dwóch konkurencjach (kumite i kata), inni tylko w jednej (kata). Ja znalazłam się w tej drugiej grupie. Może to dziwne, bo przecież trenuję sztukę walki, ale nie jestem gotowa na normalną walkę. Wzięłam udział w takowej tylko raz i było to dość... żałosne. Dlatego na razie wolę specjalizować się jedynie w kata :). Z naszego klubu, medale zdobyło 10 startujących, a 2 osoby zostały uchonorowane tytułem najlepszych zawodników OLKT. Serdecznie im gratuluję, bo jest to naprawde duże osiągnięcie, na które długo i ciężko pracowali ;). Ja natomiast zajęłam IV miejsce w swojej kategorii. Pomimo, iż wynik mógł być lepszy, jestem zadowolona z mojego pokazu. Brałam udział w etapie indywidualnym. Moja najniższa nota wynosiła 7.7, najwyższa zaś 8.0. Pewnie nie wiele Wam to mówi, ale jest to całkiem niezły wynik :). Zawody były strasznie stresujące, a adrenalina wręcz rozsadzała nam żyły. Czyli tak jak zwykle ;). Może ciężko w to uwierzyć, ale po zawodach nie pomoże żadna kawa. Kiedy emocje opadną po prostu nie ma się siły żyć. Mimo wszystko uwielbiam starty na zawodach. Kocham w nich właśnie zmęczenie. Za każdym razem jest to dla mnie ogromne doświadczenie :) Nie mogę się doczekać kolejnych zawodów! :D
A tak właśnie prezentuje się moja zdobycz :)
Osss!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz